چگونه یک ایرانی اصیل شویم؟
تاریخ فراموش شده

اگر متولد یکی از شهرهای ایران هستید، تبریک می‌گویم، شما اولین قدم برای آریایی شدن را برداشته‌اید. دقت داشته باشید که اگر متولد عراق، آذربایجان و کشورهای همجوار ایران هم هستید، مشکلی وجود ندارد چون بالاخره این کشورها روزی متعلق به ایران بوده و اجداد شما ریشه آریایی دارند، البته به این نکته توجه داشته باشید که اولویت با متولدین فعلی ایران (بعد از قردادِ ترکمن چای و فولان) است. بعد از اینکه از ایرانی بودن خود اطمینان حاصل کردید، نوبت به مراحل چک‌آپ آریایی بودن می رسد. برای اینکه تبدیل به یک ایرانی اصیل شوید، نیاز دارید که این کارها را انجام دهید. بعد از گذشتن این مراحل، قطعا می‌توانید تشخیص دهید که هم اکنون شما یک آریایی هستید یا خیر.





- حروف عربی

اولین قدم برای اینکه آریایی شوید و خود را متمایز نشان دهید، این است که به سمتِ اعراب حمله ور شوید. این حمله می‌توانید به موجودات زنده و یا حروف الفبا باشد. به صورت مثالِ جا به جایی بین کلمات فارسی و پارسی. و یا نوشتن کلمات گژپچ بر روی پیجِ شیخ‌های مشهور عرب درفیس‌بوک. وقتی هم که یک عرب کاری را انجام می‌دهد یا صحبتی را علیه کشورتان می‌کند، تا جای ممکن به آنها فحش دهید و نگذارید تکان بخورد.
 

- پیج کوروش کبیر و دکتر شریعی 

این روزها فیس‌بوک با چند صد میلیون کاربر فعال، مکانی خوبی برای ترویج فرهنگ آریایی است. اگر می‌خواهید دوستان شما فکر کنند که یک آریایی شده‌اید و دیگر نسبتی با اعراب ندارید، هر چه سریع‌تر پیجِ کوروش کبیر و دکتر شریعی را لایک کنید. برای محکم کاری هم می‌توانید استتوس خود را با جملات خاص و سنگین دکتر شریعی، تزئین کنید. دقت داشته باشید که نوشتن جمله “اگر مُردم، من را در ایران دفن کنید تا ذره ذره وجودم فدای خاک ایران شود” از جانب کوروش کبیر کمی خز شده است و بهتر است از جملات لامتناهی دکتر شریعی استفاده کنید.
 

- شکل قدیمی کلمات

اوج ظرافت هنری یک شهروند آریایی اینجا به چشم می‌خورد. شما می‌توانید کلمات را طوری بنویسید که کاملا پارسی باشد و اصالت شما را نشان دهد. به طور مثال می‌توانید بنویسید “طهران” و یا “خلیج پارسی” و مواردی از این قبیل. دقت داشته باشید که در این مورد بیش از حد اغراق نکنید چون ممکن است ابزارِ خنده دیگران شوید.
 

- عکس یادگاری با بناها

به شیراز رفتن برای هر آریایی از نانِ شب هم واجب تر است. وقتی که پای شما به استانِ فارس رسید، بلافاصله به سمت بناهای تخت جمشید،‌ پاسارگاد، پارسیان و غیره بروید. بعد از رسیدن به این بناها، تا جایی که مموری دوربین شما ظرفیت دارد، عکس یادگاری با این بناها بگیرید و در صفحه فیس‌بوک خود آپلود کنید. در ضمن دقت داشته باشید که یادگاری بر روی این بناها ننویسید، ناسلامتی شما فرهنگ آریایی را در خون خود دارید و این کارها از شما بعید است.


- استفاده از اشعار شاعران

وقتی شما می‌توانید یک آریایی کامل باشید که از هر ۱۰ جمله، یک ضرب المثل یا شعر ایرانی نقل و قول کنید. به طور مثال وقتی که در جمعی هستید و صحبت از حقوق زنان می‌شود، باید بگویید که به قول شاعر بزرگ ایرانی “زنان را بوُد همین یک هنر، نشینند و زایند شیرانِ نر”. و یا از شعرهای فردوسی و حافظ به وفور استفاده کنید. دقت کنید که در جمع‌های دوستانه و فامیلی، وقتی که کسی از کلمات عربی استفاده می‌کند و یا از آنها دفاع می‌کند، سریعا باید به اون تذکر دهید.


- تکیه بر دستاورهای ایرانیان

اگر در محیطی هستید و بحث راجبه پیشرفت کشورهای حاشیه خلیج فارس یا حتی کشورهای اروپایی می‌شوید، همانند یک آریایی دلیر، باید بگویید که ابوعلی سینا ایرانی بود، الکل را رازی کشف کرد و ما ۷۰۰۰ سال قدمت داریم، بدین شکل باعث می‌شوید که دهان شخص مقابل با صحبت‌های منطقی شما، بسته بماند.

نظرات شما عزیزان:

nina
ساعت23:13---1 تير 1391
من به ایرانی بودن اریایی بودنم افتخار میکنم

nahid
ساعت20:21---17 خرداد 1391
اگر قبل از آمدن کسی خوشبخت و راحت بودید
بعد از رفتن او هم میتوانید به خوشبختی و راحتی برسید
مثل همیشه بی نظیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1398برچسب:, توسط امیررضا و پوریا |